my wish list


kat sini sajer lah,, memandangkan aku tak boleh nak tdur,, ni ada beberapa benda yg aku idamkan ,,yang masih dalam pemantauan untuk aku ambik,,tapi kalau dapat memang best,,,
onitsuka tiger shoes ... peh merah menyala,, bentuk yg simple,dan pastinya ringan dan selesa,, memang idalam la,,maka warna merah pulak tu,,huhuhuhuhu  aku akan ambik kau lambat sikit yer,,,

lagi sekali onitsuka tiger mnejadi pilihan,, yg ni model mexico 66 tak silap aku, warna hitam memang tak kotor lah,, lepas tu line emas,, wah special lah dikaki,, yg paling aku suka selesa ringan
yang ni lak ducati jenis motard,, motor ni tak silap 750cc jer,, aku suka jenis motard..kalau dapat memang best la ronda2 ngan awek ke bini ke,, tapi aku rasa macam bila aku dah kahwin baru aku dapat benda nih,, ehhehehe untung la bini dapat naik motor ngan abg,,ehehehehe
ni lak oakley 'holbrooks ducati' .. memamng smart lah,, aku suka gila,, aku nak sangat ko berada disisi ku,,mnejaga mata yg silau di bawah terik cahaya matahari ni,,  good for me,,,,



Comments